Kontakta oss på RLS-Förbundet

Regionala kontakter

Den regionala verksamheten har haft svåra förutsättningar under pandemin. Nu blir det lättare att träffas, och vi nysatsar på lokal verksamhet. Tillsammans bestämmer man vad man vill göra: Bjuda in föreläsare, tala med vården, informera andra, eller helt enkelt träffas för att utbyta erfarenheter.

RLS-förbundets regionalavdelning i Norrbotten startade under 2022 vi ser nu hur en regional RLS-avdelning i Västra Götaland börjar ta form. Även i Blekinge finns intresse för bildande av en regionalavdelning. Cina Nordström som du kan läsa om på s. 13 i Rastlös #4 2023, tror att en sådan skulle kunna göra en hel del nytta. Om du bor i närheten av Sölvesborg, tycker det låter intressant och vill hjälpa till – skicka ett mail till Cina! Hon nås på cina.nordstrom@live.se.

Kontakta gärna någon av våra regionala kontaktpersoner om du har frågor, synpunkter eller förslag om förbundets arbete och möjligheterna att träffas regionalt!

(Om du vill diskutera din personliga situation är det bättre att du kontaktar någon av våra rådgivare. Klicka här.)

Blekinge                                     B-G Karlsson, karlsson.bg@gmail.com

Dalarna                                      Sören Hallberg, soren.hallberg@wedforbundet.se

Gotland                                      Torgny Nyholm, torgny.nyholm@telia.com

Norrbotten                                Kristina Linder, kristina.pearson@gmail.com

Stockholm                                 Gunnel Färm, gunnel.farm@gmail.com

Värmland                                   Britt Ågren, britt.agren@regionvarmland.se

Västerbotten                             Olle Jonsson, o.jonsson@telia.com, nås helst på kvällstid.

Västra Götaland                       Emma Jakobsson, emma.am.jakobsson@gmail.com

Förbundets Adressuppgifter

RLS-Förbundet